چهارشنبه 23 اردیبهشت 1394  05:33 ق.ظ    ویرایش: - -

عنوان انگلیسی مقاله: Corporate social responsibility and tax avoidance: A comment and reflection
عنوان فارسی مقاله: مسئولیت اجتماعی شرکت ها و اجتناب از مالیات : دیدگاه و بازتاب ها.
دسته: حسابداری
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 28
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
این مقاله پاسخی  به Sikka’s ‘Smoke and Mirrors و مسئولیت اجتماعی شرکت ها و خودداری از پرداخت مالیات است. ما بر این باوریم که Smoke and Mirrors (از این پس به صورت  S & M نوشته میشود ) به شناسایی حیطه ای با اهمیت قابل توجه میپردازند ، اما به دلایلی میتواند  گمراه کننده و مشکل ساز باشد . اولین دلیل این است که ، تمایز مهم میان اجتناب از مالیات و فرار از پرداخت مالیات را تفسیر میکند . علیرغم کاربرد اصطلاح (اجتناب از مالیات در عنوان) برای نتیجه گیری  ، این مقاله غالبا متکی بر تعداد انگشت شماری از نمونه های مربوط به تقلب، فریب و فساد است ، که معمولا رفتارهایی همراه  با" فرار از پرداخت مالیات " هستند. در رابطه با مسئولیت اجتماعی شرکت ها، باید توضیح دهیم  که چرا این تمایز حاثز اهمیت بوده و مسیرهایی را برای تحقیقات آینده در این زمینه پیشنهاد میکند . دلیل دوم این است که  ، مقاله ی Sikka تحقیقات وسیع موجود در انطباق مالیاتی، اجتناب از مالیات شرکت های بزرگ و ارتباط آن با CSR را نادیده می گیرد. دلیل سوم، گزارش نادرست آمارهای کلیدی در شکاف مالیاتی انگلستان و ایالات متحده است که در نهایت، گفتگوی قویتر در مورد واکنش قابل توجه به اجتناب از مالیات شرکت های بزرگ را حذف میکند ، که توسط سازمان های مالیاتی متعدد و سازمان های بین المللی مانند سازمان همکاری اقتصادی و توسعه ترویج یافته است . در حالی که در مقاله حاضر، علاوه بر بیان مزایای S & M،به بیان  مشکلات ذکر شده در بالا و جستجوی راه حلی برای آنها و شناسایی مناطق دیگری از نگرانی و تشویق بیشتر در این زمینه میپردازیم.
کلیدواژه: شرکت های حسابداری، مسئولیت اجتماعی شرکت ها، اجتناب از مالیات، فرار از مالیات، شکاف مالیاتی
مقدمه و انگیزه:
این مقاله پاسخی به مقاله اخیر سیکا ( مسئولیت های اجتماعی سازمانها و اجتناب از مالیات ) است که در مجلات علمی منتشر گردید.در بخش  4  از s&m  بیان شده که هدف مقاله ، ارائه پژوهشی تشویقی به خواسته های شرکت های اجتماعی مسئول انجام شده توسط بررسی  وظایف مالیاتی شان و پرداخت مالیات های توافقی دموکراتیک است که ارائه دهنده litmus test برای ادعا عای مسئولیت های اجتماعی است.در بخش 1 از s&m ادعایی وجود دارد که آن را مورد بررسی قرار میدهمیم از این جهت که توجه علمی نسبتا کمی بع پرداخت مالیات های توافقی دمکراتیک صورت گرفته است. در بحث ساخت هرآنچه که در دستیابی به نتیجه گیری حاثز اهمیت است ، که در رابطه با شرکتهایی است که راهکارهایی را برای اهداف مناسب در جهت سرمایه گذاری بر سرمایه های اجتماعی گسترش میدهد ، در نتیجه s&m به توصیف تعدادی نمونه از شرکتهایی میپردازد که در فعالیتهایی شرکت میکنند که استانداردهای رفتاری را کاهش میدهند که ممکن است برای جامعه از نظر منطقی مورد انتظار باشد  این نمونه ها که در s&m افزوده شده در برگیرنده انرون و ، WorldCom و بانک Deutsche، که به عنوان نمونه هایی از فریب و کلاهبرداری و یا فساد شناخته شده اند  . بسیاری از نمونه های ارائه شده در S & M نشان دهنده انواع مختلف جنبه های تقلب، فریب و یا فساد اند  که به طور داوطلبانه  توسط شرکت ها یا سازمان شناخته نشده اند.


   


نظرات()  
چهارشنبه 23 اردیبهشت 1394  05:21 ق.ظ    ویرایش: - -

عنوان انگلیسی مقاله: Value network dynamics in 3G–4G wireless communications: A systems thinking approach to strategic value assessment
عنوان فارسی مقاله: شبکه های ارتباطی بی سیمی نسل سوم و نسل چهارم : روش سیستمی برای ارزیابی های راهبردی.
دسته: مدیریت
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 18
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
چکیده 
این مقاله به توسعه طرح هایی برای تجزیه و تحلیل نیرو های پویا که ساختار ها و پیشرفت های مربوط به ارتباطات بی سیمی نسل سوم می باشد را مورد تجزیه و تحلیل قرار می دهد. این تجزیه و تحلیل ها بر اساس ارزیابی مدل های استراتژیکی و کاربرد روش های مربوط به سیستم های پویا کیفی ایجاد می گردد. این طرح ها تمرکزش بر روی نیرو های محرکی که  انطباق کاربران را با خدمات نسل سوم ایجاد می کند می باشد، تمرکز بر روی پویایی مشتریان، رقابت های پویا، و تکنولوژی پویا می باشد. برای تجزیه و تحلیل انطباق کاربران با خدمات نسل سوم این مقاله به طرح پویا 1- سرمایه گذری بر روی شبکه و تعداد کاربران، 2- ورود خلاقیت های خدماتی و رقابت بر سر قیمت ها  3- تاثیر ورود شبکه های مثبت خارجی که در نتیجه استفاده بیشتر کاربران می باشد 4- کاهش قیمت ها به منظور از بین بردن بی میلی کاربران برای وفق یافتن با خدمات نسل سوم 5- میزان های اقتصادی در هزینه و قیمت نهایی 6-  پیشرفت محتواهای جدیدتر برای انطباق با کاربران جدیدتر می پردازد. کاربرد فرضیه مربوط به نمودار سیستمی در یک سری از طرح های منظم ترکیب شده و توسط اطلاعاتی که در 15 شرکت صنعتی با حضور 190 شرکت کننده از کشور های اروپایی جمع آوی شده مورد آزمایش قرار گرفته است. هدف این طرح ها این می باشد تا به عمیق تر کردن مفاهیم مربوط به مسیر های مربوط به شبکه های بی سیمی نسل سوم بپردازد.این مقاله همچنین به ارزیابی سناریو های آینده ای که پذیرفتنی بوده و همچنین تحریک ها پویا که آنها را امکان پذیر می کند می پردازد.
کلیدواژه: بی سیم نسل شوم، پویایی کسب و کار، شبکه ارزش بی سیم، تحلیل سناریو، تفکر سیستم
معرفی و انگیزهای موجود :
میزان تکامل یک  صنعت بستگی به رقابت های پویا و قدرت مشتری، میزان نوع آوری های فنی و تجاری، ساختار های مدبرانه و منظم و پیچیدگی سیتمی در میان عوامل دیگر دارد. در صنایع ارتباطی بی سیمی که در آن ها رقابت ها شدید و رشد سریع می باشد خلاقیت ها فراوان، شرایط محلی وابسته به طرز فکر، و انتخابات فنی به طور فزاینده ای پیچیده می باشد دارای فرصت های بیشتری برای  کاربران شبکه های جهانی بوده ولی رقابت های پیچیده ای را برای شرکت ها و مدل های تجاری آن ها ایجاد می کند.



   


نظرات()  
چهارشنبه 23 اردیبهشت 1394  05:08 ق.ظ    ویرایش: - -

عنوان انگلیسی مقاله: Relationship, contract and IT outsourcing success: Evidence from two descriptive case studies
عنوان فارسی مقاله: موفقیت های برون سپاری ارتباط ، قرارداد و فناوری اطلاعات : شواهد از دو مورد تشریحی مطالعاتی. 
دسته: فناوری اطلاعات و کامپیوتر- مدیریت
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 32
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
چکیده
علیرغم افزایش مستمر در فعایتهای برون سپاری فناوری اطلاعات در طیف جهانی ، درصد قابل توجهی از معاملات برون سپاری به عنوان معاملاتی ناموفق بخاطر برخی مسائل جدی مدنظر گرفته میشوند . در چین که روش های برون سپاری فناوری اطلاعات  هنوز هم در مراحل آغازین خود است ، این موقعیت از اهمیت و جدیت بیشتری برخوردار است. در مورد چگونگی انجام مذاکرات مناسب برای قراردادها و چگونگی گسترش این روابط ، دستورالعمل های سیستماتیکی وجود ندارد. در نتیجه یک روش پدید آمده از این بررسی ، موارد قرارداد یا ارتباطی را در برون سپاری موفق فناوری اطلاعات کشف کرده است . با این حال ، تلاش های محدودی در جهت بررسی اثرات ارتباط و قرارداد بر این موفقیت با یک نگاه یکپارچه انجام شده است .مطالعه کنونی به گسترش یک چارچوب تحقیقی استوار بر نظریه هایی درزمینه های اقتصادی و مدیریت و بازاریابی به منظور بررسی اثرات ارتباطی و قراردادی در این موفقیت  میپردازد. برای حمایت از این قضیه ، شواهدی از دو مورد تشریحی مطالعاتی انجام شده در هنگ کنگ و قاره چین جمع آوری شد . بررسی این مورد ها دلالت بر ابعاد قرارداد و ارتباط دارند . آنچه بیشتر اهمیت دارد این است که موفقیت برون سپاری فناوری اطلاعات  عمدتا از منافع فناوری نسبت به منافع استراتژیکی و یا اقتصادی مبادله یابی شده اند که شرکت های مشتری میتوانستند از ارتباط برون سپاری فناوری اطلاعات  بدست آورند . سهم قابل توجهی از این مطالعه در جهت نظریه سازی ، نگرش به پدیده برون سپاری فناوری اطلاعات  با یک مرور متوازن و بررسی های دقیق نظریه  میباشد . برای دست اندر کاران این تحقیق میتواند کمکی در رفع هر گونه شبه و تردیدی برای مدیران نسبت به بکارگیری همزمان ارتباط و قرارداد به عنوان یک مکانیسم دولتی در مدیریت معادلات برون سپاری فناوری اطلاعات  میباشد .
کلیدواژه: ارتباط، قرارداد، موفقیت برون سپاری فناوری اطلاعات
1. مقدمه: 
 برون سپاری فناوری اطلاعات ، گواهی بر رشد مداوم به منظور پذیرش برجسته اش توسط کداک در 20 سال پیش میباشد . با توجه به گزارش اخیر توسط گروه گارتنر، بازار جهانی برون سپاری فناوری اطلاعات از 268 میلیارد دلار آمریکا در سال 2009 به 325 میلیارد دلار آمریکا تا سال 2013 در نرخ رشد مرکب سالانه حدود 5٪ افزایش مییابد . آسیا و اقیانوس آرام ، یکی از رهروان رشد در مقایسه با دیگر مناطق است . تنها در چین، بازار خدمات برون سپاری فناوری اطلاعات ، یک رشد بسیار سریعی را از سال 2004 (با 29.7 درصد نرخ رشد مرکب سالانه) بیان میکند و به 3 میلیارد دلار آمریکا در سال 2011 خواهد رسید . واضح است که  روند برون سپاری در سراسر جهان با سرعت  قابل توجهی به اشکال مختلف در حال رشد میباشد . با وجود روند رشد سریع ، برون سپاری فناوری اطلاعات ، مملو از مشکلات و نرخ بالای شکست میباشد . جهان کامپیوتر گزارش داده که درصد کمی از روابط برون سپاری موفق در نظر گرفته شده و حداقل 50 درصد از روابط برون سپاری فناوری اطلاعات در اوایل فسخ شد ه اند . نمونه های اخیر می توانند  از رابطه ناموفق بین JP مورگان چیس و IBM و بارکلیز و Accenture یافت شود.


   


نظرات()  
چهارشنبه 23 اردیبهشت 1394  04:40 ق.ظ    ویرایش: - -

عنوان انگلیسی مقاله: Strategic Operations Management: Investigating the Factors Impacting Communication Effectiveness and Job Satisfaction
عنوان فارسی مقاله: عملکرد مدیریت استراتژیک:بررسی عوامل موثر بر اثربخشی ارتباط و رضایت مندی شغلی.
دسته: مدیریت
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 10
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
چکیده
در مدیریت عملکرد امروزی, هوش عاطفی در ارگانهای ایران ,نقش اصلی را در میان مدیران و کارمندان ایفا میکند.این مقاله برای درک بهتر از نقش های رفتار و انگیزش استراتژیکی با رابطه میان هوش عاطفی مدیران و کارمندان انجام شده تا اثربخشی ارتباط و رضایت مندی شغلی را در آنها افزایش و بهبود بخشد.داده ی n=123 در این مطالعه در پرسشنامه هایی جمع آوری گردید که شرکت کنندگان آنها مدیران و پرسنل یانک کشاورزی ایران بودند.هدف اصلی این مقاله, ارزیابی هوش احساسی بهمراه بازده انگیزش ارتباط مدیران در بانک کشاورزی ایران میباشد.مدیریت استراتژیک ,نقش مهمی را در رفتار استراتژیک مدیران و کارمندان در ارگانها ایفا میکند. همچنین از طرف دیگر, مدیریت استراتژیک رابطه مثبتی با هم ترازی استراتژیک دارد که این هم ترازی میتواند اثر محرکی بر روند این مقاله گذارد. همترازی استراتژیک موثر, دارای اثر مثبتی بر انگیزه مدیران و کارمندان در ارگانهای ایران دارد.به علاوه هوش عاطفی تحت تاثیر  رفتار استراتژیکی در این رابطه میباشد.نتایج این مطالعه نشان میدهد که تشابهی قدرتمند میان انگیزه با رابطه بین هوش عاطفی و بازده ارتباط و همچنین تشابهی میان اثربخشی ارتباط با رضایتمندی شغلی وجود دارد.
کلیدواژه: هوش عاطفی، اثربخشی ارتباط، انگیزه، رضایت شغلی، مدیریت استراتژیک، رفتار استراتژیک، هم ترازی استراتژیک.
مقدمه:
نوشته ها حاکی از کاربردهای اخیر مدیریت استراتژیک بخصوص همترازی استراتژیکی است که تاثیر محرکی دارد,و نشان میدهند همترازی استراتژیک چگونه میتواند رابطه ی EI و اثربخشی ارتباط را بهبود بخشد.این مطالعات در مورد مدیریت استراتژیک  توصیف میکند کهEI , مدیران و کارمندان نقش اساسی را برای بهبود کارآمدی ارتباط و رضایتمندی شغلی دارا است. EI  ,  قابلیت کنترل حالات و رفتار هاست برای اینکه بطور تاثیرگذاری بیان شوند  و برخلاف اهداف کلی در محل کار بتوانند براحتی در کنار یکدیگر کار کنند.مدیریت استراتژیک فرایند تعیین اهداف یک ارگان ,گسترش سیاستهای ارگان و برناتمه ریزی برای دستیابی به این اهداف و اختصاص دادن منابع لازم برای این اهداف است.در نتیجه وقتی امور لازم برای تحقق برنامه ها و همترازی استراتژیک صورت گرفت,میتواند مخرکی باشد و نقش مهمی را در EI ایفا کند.که این اهداف همان افرادی هستند که  بطور مثبتی تمایل به برقراری ارتباط با دیگران را دارند .به عبارت دیگر,شخصیت ها با انگیزش بالا تمایل به داشتن EI بالاتر ی دارند و این عاملی است  که افراد را به سوی بهبود رضایتمندی شغلی و بازده ارتباط هدایت میکند.


   


نظرات()  
چهارشنبه 23 اردیبهشت 1394  03:18 ق.ظ    ویرایش: - -

عنوان انگلیسی مقاله: SWOT Analysis using of Modified Fuzzy QFD – A Case Study for Strategy Formulation in Petrokaran Film Factory
عنوان فارسی مقاله: آنالیز اسوات با استفاده از QFD فازی اصلاح شده- بررسی موردی برای تدوین استراتژی در مرکز تولید فیلم پتروکاران.
دسته: مدیریت
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 14
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
چکیده
استراتژی یک برنامه جامعی است که راهکارهای اصلی ارگانها را تعیین میکند و روشهای مناسب برای اختصاص منابع در جهت کمک به ارگان ها برای دستیابی به اهداف بلند مدتشان ،  پیشنهاد میکند. تغییرات محیطی و رقابت و نقطه نظرات مشتریان،  مدیران به داشتن برنامه ای استراتژی متقاعد کرده است. در برنامه ی بررسی استراتژِیکی سوات، روشی موثر وجود دارد که میتواند برای بررسی نقاط ضعف و قدرت ارگانها و فرصت ها و تهدیدات خارج از ارگانها مورد استفاده قرار گیرد. اگرچه این روش بسیار کارآمد است ولی در کاربرد آن مشکلاتی وجود دارد. برای مثال هیچ ابزاری برای تعیین اهمیت عوامل وجود ندارد و به احتمال زیاد این تعیین توسط انتخابات شخصی صورت میگیرد. در این مقاله میزان نقطه قوت و ضعف و فرصت ها و تهدیدات توسط آرایش تابع  کیفیت فازی محاسبه میشوند و استراتژی های مناسب برای سازمانها توسط HOQ یا خانه ی کیفیت، بدست میآیند. بنابراین ، نیاز های مشتریان برای طراحان استراتژیک در این رویکرد رابطه میان نیاز های مشتریان  و روابطی در بالای HOQ  اهمیت دارند که بطور عددی محاسبه میشوند ودارای اثری بر فاکتورهای خارجی و داخلی سازمان هستند. بخاطر تصمیمات نامشخص در ایجاد عوامل ، درنتیجه محاسبات در یک محیط فازی اتجام می گردد. در انتها، این راهکار در شرکت پتروکاران به عنوان مورد مطالعه عددی به کار برده میشود. 
کلیدواژه: مدیریت استرانژیک، آنالیز اسوات، گسترش کارکرد کیفیت، نیازهای مشتری، مجموعه فازی
مقدمه:
جهان امروزی با رقابت متراکمی پیچیده شده است. نیاز های مشتریان همیشه در حال تغییر است و مدیران توجه ویژه ای به برنامه های بلند مدت دارند. تغییر ماموریت و ویرایش استراتژی های جدید، بخشی از مسئولیتهای مدیران میباشند. مدیریت استراتژیک میتواند به عنوان مجموعه ای از تصمیمات و فعالیتهایی تلقی شود که توسط مدیریت شغلی در مذاکره با تمامی سطوح درون سازمانی برای تعیین فعالیتهای بلند مدت سازمانی  انجام میشوند. فرایند مدیریت استراتژیک شامل سه مرحله میباشد:شکل گیری استراتژی ، اجرای استراتژی و ارزیابی استراتژی میباشد. بررسی سوات ابزاری مهم برای شکلگیری و توسعه استراتژی  میباشد. بررسی سوات مبتنی بر تراکم عوامل داخلی(قدرت و ضعف) و عوامل خارجی(فرصت و تهدیدات) برای سازگاری استراتژی ها است. پس از شناسایی این عوامل، استراتژی ها یی توسعه میابند که ممکن است براساس قدرت و حذف ضعف ها و بهره برداری از فرصتها و مقابله با تهدیدات ساخته شده باشند.


   


نظرات()  
چهارشنبه 23 اردیبهشت 1394  03:02 ق.ظ    ویرایش: - -

عنوان انگلیسی مقاله: Technology strategies and standard competition — Comparative innovation cases of Apple and Microsoft
عنوان فارسی مقاله: استراتژی های فناوری و رقابت استاندارد- ابداع موارد مقایسه ای اپل و مایکروسافت.
دسته: مدیریت
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 10
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
چکیده
این مقاله استراتژی فناوری و رقابت استاندارد مهم ترین ابداعات موارد اپل و ماکروسافت را مورد بررسی قرار می دهد. هدف این مطالعه درک پیگیری مبتکرین استراتژی ها در تضمین سودهای حاصل از ابداعات بر اساس مدل سیکل عمری این نو آوری ها میباشد . این مطالعه یک چهارچوب روش شناختی را برای تحلیل موارد مورد مطالعه ارائه می دهد. این مطلب مورد بحث قرار می گیرد که توانایی ساخت یک استاندارد صنعتی و مشتریان مشمول، مبتکران را در ساخت بر تری رقابتی توانمند میسازد . این مطالعه درسهای مهمی را در مدیریت ابداع استرانژیک ارائه می دهد.
استراتژی فناوری، رقابت استاندارد، اپل، مایگروسافت، پلتفرم فناوری، مزایای رقابتی
1. مقدمه:
رقابت برای دستیابی به مزیت رقابتی اغلب شامل  توانایی در ایجاد استانداردهای جدید برای کار داخلی محصولات و خدمات است. موارد کلاسیک مهم  از جنگ استاندارد عبارتند از Sony Betamax و Matsushita VHS در تجارت ویدئو کاست هاست (VCR)، رقابت استاندارد در میان بازیکنان مهم رویکرد عبوری، کارت هوشمند، MONDEX Multos، Proton word proton، ماکروسافت ویندوز برای کارت های هوشمند در صنعت کارت هوشمند و رقابت استاندارد اخیر بین HDDVD و Blu Ray در تجارت نمایشگر دیجیتالی مهم (DVD) میباشد. این مطالعه به درک استفاده از استراتژی های فناوری و رقابت برای ساخت استانداردهای فناوری در کمپانی های مبتکر، اپل و ماکروسافت می پردازد. تحلیل مورد مقایسه ای با استفاده از چهارچوب روش شناختی جدید با هدف دستیابی به مدیریت ابداعی صورت می گیرد. پس از بخش مقدمه فصل 2 بازبینی را پیرامون مبتکری،  وفرایند آن ، روش پنج نیروی پورتر، استانداردهای فناوری و استراتژی و رویکرد های مدیریت ابداعات فناوری را ارائه می دهد. فصل 3 روش شناختی جدیدی را برای ایجاد فرایند تحلیل رویکرد فناوری معرفی می کند. فصل 4 فرایند تغییر فناوری در بخش های مختلف صنعتی را در تلاشی برای ایجاد پایه ای جهت درک بهتر تغییر فناوری اپل و ماکروسافت بر اساس سیکل عمری ابداعی ارائه می دهد. بخش 5 استراتژی های فناوری اپل و ماکرسافت را برای دسترسی به مزیت رقابتی مورد تحلیل قرار می دهد. بخش 6 اصول و ایده های انتزاعی قابل تعمیم را از تحلیلات موردی مورد بررسی قرار می دهد. فصل 7 مقاله را با طرح درس هایی در مدیریت خلاقیت استرانتژیک از یافته ها نتیجه گیری می کند و برای تحقیقات آتی مسیرهایی را ارائه میدهد.



   


نظرات()  
چهارشنبه 23 اردیبهشت 1394  02:15 ق.ظ    ویرایش: - -

عنوان انگلیسی مقاله: Using the balanced scorecard in assessing the performance of e-SCM diffusion: A multi-stage perspective
عنوان فارسی مقاله: استفاده از کارت امتیازی متوازن در ارزیابی عملکرد اشاعه مدیریت زنجیره تامین الکترونیک: دیدگاه چند مرحله ای.
دسته: مدیریت
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 28
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
مدیریت زنجیره تامین الکترونیکی (e-SCM) ، شکل  مشخصی از سیستم های درون سازمانی است ، که به طور کلی به عنوان یکی از استراتژی های مهم برای ایجاد مزیت های رقابتی در نظر گرفته میشود  . اشاعه  e-SCM در میان شرکای تجاری برای کاربرد نهایی و تاثیر موفق عملکردش حائز اهمیت است  . با این حال، فرایند  اشاعه  در ماهیت خود فرایند ی  پیچیده و پویا است و در طول زمان مالکیت تکاملی را در گیر میسازد . نظریه اشاعه نوآوری (IDT) بر اساس  بررسی موثر فرایند اشاعه  با مراحل مختلف تعریف شده است . علاوه بر این ، مطالعات قبلی  به نتایج بی معنایی در عملکرد با قابلیت IT با توجه به اندازه گیری های  ناکافی دست یافته اند . کارت امتیازی متوازن (BSC) با فرمت SCM ، چهار دیدگاه عملکرد را ترکیب میکند که  برای غلبه بر این مشکل مناسب است. در خصوص IDT و BSC ، این مطالعه یک چارچوب جدیدی را برای بررسی روابط بین ساختار مرحله ای و بر اساس BSC می باشد. داده ها از پرسشنامه جمع آوری شده اند . نتایج نشان می دهد که در چهار دیدگاه BSC تفاوت معنی داری میان  اشاعه  خارجی و دو مرحله اولیه ، پذیرش و اشاعه  داخلی وجود دارد . علاوه بر این، تمامی چهار دیدگاه  بخوبی در مرحله اشاعه  خارجی تحقق مییابند . مفاهیم  برای مدیران و محققان مورد بحث قرار میگیرد . 
کلیدواژه: مدیریت زنجیره تامین الکترونیک، سیستم های درون سازمانی، نظریه اشاعه نوآوری، کارت امتیازدهی متوازن، عملکرد سازمانی
مقدمه:
سازمان های کسب و کار با یک محیط پیچیده تر و رقابتی  بیشتری نسبت به قبل از دوران اینترنت مواجه میشوند . بسیاری از سازمان ها  کم کم به این اهمیت پی میبرند  که باید به عنوان بخشی از زنجیره تامین در برابر سایر زنجیره رقابتی داشته باشند ، که به سرعت منعکس کننده تغییر نیاز های مشتریان باشد . مدیریت زنجیره تامین (SCM) تریتب مهمی است که شرکای کسب و کار را به استفاده از محصولات و خدمات خود به طور موثر و در نهایت ایجاد یک رابطه دراز مدت قادر می سازد . SCM  می تواند به طور گسترده به عنوان هماهنگی های موثر بر مواد، محصول، تحویل، پرداخت، و جریان اطلاعات بین شرکت و شرکای تجاری تعریف شود  . بنابراین، ترتیب SCM  پیچیده و پویا ست در حالی که شامل جریان کار های مختلفی در سراسر مرزهای درون سازمانی است. بنابراین حمایت از فناوری اطلاعات (IT)، خصوصا ، اینترنت و فن آوری های ارتباطی ، برای شیوه های ممکن  SCM ضروری می باشد  .  SCM الکترونیکی (E-SCM) به عنوان اجرای فیزیکی فرایند SCM با حمایت از IT تعریف میشود  در حالی که تلاش برای تمایز مفهوم SCM است . با این حال ، E-SCM ، اگر چه هنوز هم در مراحل آغازین  خود  و با نرخ بالای شکست گزارش در نظر گرفته میشود ، با این حال کلید موفقیت نهایی فرایند SCM محسوب میشود.



   


نظرات()  
چهارشنبه 23 اردیبهشت 1394  02:09 ق.ظ    ویرایش: - -

نام محصول: سوالات سنجش مهارت رشته متعادل سازی چهره زنانه
رشته: مراقبت و زیبایی (متعادل ساز چهره زنانه)
تعداد آزمون: 35 دوره
تعداد مجموع سوالات: 1400 سوال
بسته پیش رو شامل نمونه سوالات آزمون ادواری سنجش مهارت فنی و حرفه ای میباشد که توسط گروه میهن همکار به صورت یکجا گرآوری شده است.
فایل های موجود در این بسته:
- 9 عدد فایل PDF شامل 360 سوال مربوط به 9 آزمون همراه با پاسخنامه
- 1 عدد فایل PDF شامل 1040 سوال مربوط به 26 آزمون هراه با پاسخنامه
+ تمامی موارد ذکر شده به صورت یکجا در این بسته موجود میباشند.
اکنون جهت حصول اطمینان و سنجش کیفیت این بسته میتوانید بخش کوچکی از محصول را به صورت رایگان دانلود کرده و در صورت رضایت اقدام به خرید مجموعه کامل نمونه سوالات ذکر شده نمایید.
کیفیت کار ما، اعتبار ماست! مجموعه ی کامل نمونه سوالات همراه با پاسخنامه ی آنها آماده ی خرید می باشد.



   


نظرات()  
سه شنبه 22 اردیبهشت 1394  11:33 ق.ظ    ویرایش: - -


نمونه سوالات تخصصی استخدامی فراگیر کارشناس مطالعات اقتصادی



قیمت:68000ریال

    موضوع :

    نمونه سوالات تخصصی استخدامی فراگیر کارشناس مطالعات اقتصادی

    100 نمونه سوال استخدامی آمار همراه با پاسخ نامه

    240 نمونه سوال استخدامی اقتصاد کلان همراه با پاسخ نامه

    240 نمونه سوال استخدامی اقتصاد ایران همراه با پاسخ نامه

    200 نمونه سوال استخدامی اقتصاد سنجی همراه با پاسخ نامه

    240 نمونه سوال استخدامی اقتصاد خرد همراه با پاسخ نامه

    60 نمونه سوال استخدامی زبان تخصصی همراه با پاسخ نامه

    


جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید


   


نظرات()  
سه شنبه 22 اردیبهشت 1394  11:13 ق.ظ    ویرایش: - -


دانلود نمونه سوالات تخصصی استخدامی فراگیر عنوان شغلی کارشناس امور بهزیستی



قیمت:65000ریال

    

    موضوع :

    دانلود نمونه سوالات تخصصی استخدامی فراگیر عنوان شغلی کارشناس امور بهزیستی

    دانلود نمونه سوالات تخصصی استخدامی فراگیر عنوان شغلی کارشناس امور بهزیستی

    150 نمونه سوال آسیب شناسی اجتماعی همراه با پاسخ نامه

    200 نمونه سوال آسیب شناسی روانی همراه با پاسخ نامه

    160 نمونه سوال آزمون روانی همراه با پاسخ نامه

    200 نمونه سوال روانشناسی رشد  همراه با پاسخ نامه

    150 نمونه سوال روانشناسی سلامت همراه با پاسخ نامه

    150 نمونه سوال شیوه های اصلاح و تعییر رفتار همراه با پاسخ نامه

    90 نمونه سوال توان بخشی بدون پاسخ نامه

    


جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید


   


نظرات()  
سه شنبه 22 اردیبهشت 1394  10:22 ق.ظ    ویرایش: - -

عنوان انگلیسی مقاله: MONEY LAUNDERING
عنوان فارسی مقاله: پولشویی
دسته: حسابداری
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 37
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
مقدمه:
ایجاد گروه های جرم سازمان یافته در جامعه مان در مسیر شبکه پیچیده مجرمانانه قرار گرفته است. تهددهای گسترده و دامنه دار آن باعث تحلیل رفتن، حاکمیت دولت ها، ثبات اقتصادی، ساختارهای مالی و نظام قضایی کیفری می شود. این مورد به عنوان جرم فراملی پولشویی می باشد که به سازماندهی گروه های جرم همانند سندیکاهای مواد مخدر، قاچاق تسلیحات و حوزه های رو به رشد دیگر فعالیت های مجرمانه پرداخته، تا حضورشان را دائمی کرده، فعالیت هایشان را گسترده کرده، و حضورشان را در سبک مافیایی نهادینه کنند.
به صورت پوششی، گروه های جرم سازمان یافته، می بایست به پولشویی حاصل از جرایم خود به دو دلیل اصلی بپردازند: ابتدا اینکه، ردپای پول می تواند به عنوان شاهدی علیه ارتکاب شوندگان جرم باشد. دوم اینکه، پول به خودی خود می تواند موضوع سوء ظن، پیگیری و تشنج باشد. به هر حال پولشویی دارای سه مرحله پویا می باشد:
1- انتقال وجوه ناشی از ارتباط مستقیم با جرم 
2- پنهان سازی ردپا برای خنثی کردن پیگیری های قضایی
3- در دسترس قرار دادن مجدد پول برای مجرمان با ماهیت شغلی و جغرافیایی که از نظرها پنهان می باشد. 
به این دلیل که پولشویی و کاربردهای آن اخیرا به آگاهی جهانیان رسیده است، همچنان تعاریف متعددی منتسب به آن وجود دارد. در این میان این تعاریف عبارتند از:
a) دستکاری ارقام پول از منابع غیرقانونی با استفاده از ابزارهایی که به نظر برسد پول از منابع قانونی است.
b) تبدیل یا انتقال اموال با آگاهی از اینکه چنین اموالی حاصل از اعمال مجرمانه بوده، که هدف مخفی کردن یا پوشش ماهیت غیرقانونی اموال یا کمک به افرادی که مشارکتی در ارتکاب چنین جرم هایی داشته، یا جرایم برای فرار از عواقب اقدمام شان، می باشد.
C) پنهان سازی یا پوشش ماهیت حقیقی، منبع، مکان، موقعیت، حق جا به جایی، با توجه به مالکیت اموال، با آگاهی از این موضوع که چنین اموالی از اعمال مجرمانه حاصل شده باشد.
d) اکتساب، تملک یا استفاده از اموال با اطلاع از زمان دریافت از اینکه چنین اموالی از اعمال مجرمانه یا اقدام مشارکت در چنین قانون شکنی هایی بدست آمده باشد.
e) جا به جایی پول بدست آمده توسط گروه های جرم سازمان یافته از فعالیت های مجرمانه به سمت سرمایه گذاری کسب و کار نیمه قانونی، سرمایه گذاری مجدد برای مشروع کردن کسب و کار تا زمانی که ردپای منشا مجرمانه کسب آن، از بین رفته تا عواید مشابه حاصل از آن در دسترس گروه های جرم سازمان یافته قرار گیرد.


   


نظرات()  
سه شنبه 22 اردیبهشت 1394  10:06 ق.ظ    ویرایش: - -

عنوان انگلیسی مقاله: The Determinates Of Selecting Accounting Software: A Proposed Model
عنوان فارسی مقاله: عوامل تعیین کننده انتخاب نرم افزار حسابداری: مدل پیشنهادی.
دسته: حسابداری
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 29
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
انتخاب نرم افزار حسابداری مناسب تبدیل به موضوع مهمی برای سازمان ها شده است. انتخاب نرم افزار حسابداری نامناسب به عنوان فاجعه بزرگی بوده، که منجر به زیان های مالی مهم، و احتمالا حتی ورشکستگی می گردد. قبل از دسترسی به نرم افزار، عوامل مهم ویژه ای همانند نیازهای حال و آینده کاربر، نوع کسب و کار، اندازه کسب و کار، ویژگی ها و مشخصات نرم افزار حسابداری، محیط و زیرساخت فناوری اطلاعات ، و اعتبار فروشنده می بایست مد نظر قرار گیرد. هدف این مقاله بررسی، تحلیل و ارزیابی عوامل اصلی یک سازمان می باشد که می بایست در تصمیمش برای انتخاب نرم افزار حسابداری مناسب مد نظر قرار دهد. این مقاله به معرفی چارچوب نظری یکپارچه عوامل اصلی می پردازد که انتخاب بسته نرم افزاری مناسب برا برای سازمان، تحت تاثیر قرار می دهد. مدل پیشنهادی به سازمان کمک می کند ت به انتخاب مناسب ترین نرم افزار حسابداری بپردازد که تا نیازهای حال و آینده اش را برای اطلاعات و گزارش های مالی و غیر مالی برآورده سازد.
A. مقدمه و ماهیت مسئله:
این مسئله مورد بحث می باشد که ما مسیر طولانی را از سیستم های حسابداری " دفتر و قلم" (سنتی) پیموده ایم. بسته های نرم افزاری حسابداری برای بسیاری از سازمان ها در ثبت معاملات کسب و کار، آماده سازی صورت وضعیت مالی و تحلیل عملیات رایج شده است. نرم افزار حسابداری، حسابداران را از ثبت دستی و ارائه داده های مالی خلاص کرده است. با استفاده از نرم افزار حسابداری، معاملات مالی سریعتر و دقیق تر و با هزینه نسبتا پایین تری ثبت می گردند. علاوه بر این، بسته های نرم افزاری حسابداری بازدهی عملیاتی کلی را از طریق بهبود کمیت و کیفیت دسترسی اطلاعات مدیریتی، افزایش داده است ((Collins, 1999; Fisher and Fisher, 2001 and Abu-Musa, 2004). 
سال ها پیش، زمانی که کامپیوترهای شخصی بوجود آمدند، نرم افزار حسابداری نسبتا ساده بود. تنها نقش آن اتوماتیک کردن فعالیت حسابداری دوطرفه و ایجاد ترازنامه ساده بود. زمانی که کامپیوترها پیشرفته تر شدند و پایگاه های داده یکپارچه استانداردسازی شده، توسعه دهندگان نرم افزار حسابداری، وظایف بیشتری را افزودند- که عبارتند از حسابداری هزینه، برنامه ریزی منابع ساخت، مدیریت منابع مشتری،منابع لانسانی، و صوذت پرداخت (Jones, 2002). 
هنری (1997)، تایید کرده است که کاهش مداوم قیمت فناوری اطلاعات و دسترس پذیری روزافزون نرم افزار حسابداری استاندارد منجر به این شده است که کسب و کارهای بیشتری در هر اندازه، تمام یا بخشی از وظایف حسابداری شان را خودکار کنند. علاوه بر این، به منظور کاربر پسند بودن ان ها، نرم افزار حسابداری نیازمند دانش کم افراد در مورد حسابداری برای کاربرد اثربخش آن می باشد.


   


نظرات()  
سه شنبه 22 اردیبهشت 1394  09:21 ق.ظ    ویرایش: - -

عنوان انگلیسی مقاله: Physical Fitness and Enhanced Psychological Health
عنوان فارسی مقاله: تناسب اندام و ارتقای بهداشت روانی.    
دسته: پزشکی
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 22
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
توجه زیادی به ارتباط بین آمادگی جسمانی و سلامت روانی شده است. هدف این مطالعه بررسی پیشرفت های اخیر در ورزش رو به رشد و ادبیات سلامت روانی و کشف راه های جدید برای تحقیقات آینده می باشد. مطالعه حاضر بر پژوهشی تمرکز می کند که ارتقای سلامت روان و رفاه در میان جمعیت غیربالینی را از سال 1980 مورد بررسی قرار می دهد. چهار منطقه عملکرد روانی عبارتند از : 1- تندرستی روانی و خلق و خوی ، 2- شخصیت و خودباوری ، 3- پاسخ دهی به استرس های فیزیولوژیکی و 4- شناخت. به نظر می رسد ورزش به بهبود خلق و خو و سلامت روانی به عنوان ارتقا دهنده خودباوری و عزت نفس کمک می کند. ورزش به نظر می رسد برای عملکرد شخصی کمی مناسب باشد.علاوه بر این پشتیبانی تجربی مختلفی وجود دارد که پیشنهاد می کند ورزش بر پاسخ دهی به استرس و عملکرد شناختی اثر می گذارد. هر چند بهتر است تحقیق طراحی شود و رویه های موجود هم مورد نیاز است. نظریه ها در مورد ارتباط بین ورزش و عملکرد روانی ، پیشنهاداتی برای تحقیقات آینده ارائه می دهد. توجه زیادی به نقش آمادگی جسمانی و ورزش در ارتقای سلامت روان و رفاه شده است. مقالات متعددی در مطبوعات حرفه ای و عمومی در ستایش فضایل ورزش بدنی منتشر شده است. رونق اقتصادی ورزش سال 1970 شاهد افزایش قابل توجه در تعداد افراد مشغول بود از جمله ورزش هوازی ، مانند رقص در حال اجرا و هوازی ( کوپر 1982 ). شوق ورزش که به سال 1990 بر می گردد، تجارت دلاری چندین واحدی ست.باشگاه های سلامت، تناسب اندام ، برنامه های ویدئویی و ... از سال 1980 وجود داشتند. کسب و کارهای متعددی در ایالات متحده بعضی از برنامه ها را برای ارتقای آمادگی جسمانی  در بین کارکنان  اجرا کرده اند ( فالکن برگ 1987 ). آنها  از  عضویت پرداخت شرکتی در محدوده بهداشت اختصاصی و باشگاه تناسب اندام برای تکمیل امکانات محیط کار طبقه بندی می شوند . این برنامه ها  نه تنها برای  بهبود و حفظ سلامت کارکنان ایجاد شده اند بلکه برای ترویج سلامت روانی و بهره وری و کاهش غیبت، ادعای بیمه و استرس ایجاد شده اند. مقالات متعددی در کسب و کار و مجلات مدیریت مربوط به تناسب اندام به عنوان راهی جهت بهبود رفتار کار کارمند ظاهر شده اند ( ادمونسون 1987 ، گلب 1985 ، هاوارد 1987 ، کلوک 1985 ) . مفهوم معروفی که ورزش نه تنها به بهبود ظاهر و سلامتی کمک می کند بلکه خلق و خو و خودباوری و بطور کلی سلامت روانی را افزایش می دهد. مردم معمولا بر ورزش به عنوان ابزاری برای حفظ منافع جسمی و روانی تکیه می کنند. مقاله حاضر ماهیت شواهد علمی این ادعاها  را آشکار می کند.



   


نظرات()  
سه شنبه 22 اردیبهشت 1394  09:21 ق.ظ    ویرایش: - -

عنوان انگلیسی مقاله: Physical Fitness and Enhanced Psychological Health
عنوان فارسی مقاله: تناسب اندام و ارتقای بهداشت روانی.    
دسته: پزشکی
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 22
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
توجه زیادی به ارتباط بین آمادگی جسمانی و سلامت روانی شده است. هدف این مطالعه بررسی پیشرفت های اخیر در ورزش رو به رشد و ادبیات سلامت روانی و کشف راه های جدید برای تحقیقات آینده می باشد. مطالعه حاضر بر پژوهشی تمرکز می کند که ارتقای سلامت روان و رفاه در میان جمعیت غیربالینی را از سال 1980 مورد بررسی قرار می دهد. چهار منطقه عملکرد روانی عبارتند از : 1- تندرستی روانی و خلق و خوی ، 2- شخصیت و خودباوری ، 3- پاسخ دهی به استرس های فیزیولوژیکی و 4- شناخت. به نظر می رسد ورزش به بهبود خلق و خو و سلامت روانی به عنوان ارتقا دهنده خودباوری و عزت نفس کمک می کند. ورزش به نظر می رسد برای عملکرد شخصی کمی مناسب باشد.علاوه بر این پشتیبانی تجربی مختلفی وجود دارد که پیشنهاد می کند ورزش بر پاسخ دهی به استرس و عملکرد شناختی اثر می گذارد. هر چند بهتر است تحقیق طراحی شود و رویه های موجود هم مورد نیاز است. نظریه ها در مورد ارتباط بین ورزش و عملکرد روانی ، پیشنهاداتی برای تحقیقات آینده ارائه می دهد. توجه زیادی به نقش آمادگی جسمانی و ورزش در ارتقای سلامت روان و رفاه شده است. مقالات متعددی در مطبوعات حرفه ای و عمومی در ستایش فضایل ورزش بدنی منتشر شده است. رونق اقتصادی ورزش سال 1970 شاهد افزایش قابل توجه در تعداد افراد مشغول بود از جمله ورزش هوازی ، مانند رقص در حال اجرا و هوازی ( کوپر 1982 ). شوق ورزش که به سال 1990 بر می گردد، تجارت دلاری چندین واحدی ست.باشگاه های سلامت، تناسب اندام ، برنامه های ویدئویی و ... از سال 1980 وجود داشتند. کسب و کارهای متعددی در ایالات متحده بعضی از برنامه ها را برای ارتقای آمادگی جسمانی  در بین کارکنان  اجرا کرده اند ( فالکن برگ 1987 ). آنها  از  عضویت پرداخت شرکتی در محدوده بهداشت اختصاصی و باشگاه تناسب اندام برای تکمیل امکانات محیط کار طبقه بندی می شوند . این برنامه ها  نه تنها برای  بهبود و حفظ سلامت کارکنان ایجاد شده اند بلکه برای ترویج سلامت روانی و بهره وری و کاهش غیبت، ادعای بیمه و استرس ایجاد شده اند. مقالات متعددی در کسب و کار و مجلات مدیریت مربوط به تناسب اندام به عنوان راهی جهت بهبود رفتار کار کارمند ظاهر شده اند ( ادمونسون 1987 ، گلب 1985 ، هاوارد 1987 ، کلوک 1985 ) . مفهوم معروفی که ورزش نه تنها به بهبود ظاهر و سلامتی کمک می کند بلکه خلق و خو و خودباوری و بطور کلی سلامت روانی را افزایش می دهد. مردم معمولا بر ورزش به عنوان ابزاری برای حفظ منافع جسمی و روانی تکیه می کنند. مقاله حاضر ماهیت شواهد علمی این ادعاها  را آشکار می کند.



   


نظرات()  
سه شنبه 22 اردیبهشت 1394  09:18 ق.ظ    ویرایش: - -

عنوان انگلیسی مقاله: Psoriasis: Evolving treatment for a complex disease
عنوان فارسی مقاله: بیماری پسوریازیس (بیماری التهابی مزمن پوست)؛ درمان نوین بیماری پیچیده.
دسته: پزشکی
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 6
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
تظاهرات پوستی پسوریازیس از نظر مرفولوژی و شدت بسیار متنمع اند و درمان باید مطابق با این تنووعات انجام گیرد. عوامل بیولوژیک درمان های نوینی هستند که برای معالجه فرم های شدید بیماری بکار برده میشوند. باید توجه داشت که فرم های شدید پسوریازیس می توانند مشکلات قلبی- عروقی و نیز خطر مرگ و میر را افزایش دهند. از این رو در انواع شدید بیماری، توجه به استراتژیهای پیشگیرانه اهمیت زیادی دارد. 
‏- نکات مهم: 
‏- مطالعات 10 ‏سال گذشته نشان داده اند بین پسوریازیس و برخی اختلالات از جمله سندروم متابولیک و بیماری قلبی- عروقی ارتباط وجود دارد. به عنوان نکته قابل توجه، خطر این اختلالات با افزایش سن کاهش مییابد. بیماران در معرض خطر شامل مردان جوان مبتلا به نوع شدید پسوریازیس میباشند. 
‏- پسوریازیس پلاکی شایع ترین نوع پسوریازیس است. انواع دیگر پسوریازیس نیز وجود دارند که واکنش هر یک از آنها نسبت به درمان متفاوت میباشد و ممکن است با علایم سیستمیک متنوعی همراه باشند. 
‏- بازدارندهای TNF (عامل بافت مردگی تومور) باید به عنوان اولین رده عوامل درمانی برای معالجه آرتریت پسوریاتیک در نظر گرفته شوند. 
‏- فتوتراپی و داروهای سیستمیک از جمله متوترکسات، اسیترتین (سوریاتان) سایکلوسپورین و عوامل بیولوژیک موثرترین داروهای درمانی برای پسوریازیس متوسط تا شدید می باشند. 
‏طی سالهای اخیر شناخت بشر از پسوریازیس بسیار متحول شده است که بنوبه خود بر نحوه درمان تاثیر زیادی گذاشته است. کورتیکواستروییدهای موضعی و فتوتراپی همچنان درمان اصلی میباشند، اما عوامل بیولوژیک امید تازه ای برای بیماران با فرم های شدید بیماری محسوب میشوند. طی سالهای اخیر معلوم گردید که خطر بیماری قلبی- عروقی در مبتلایان به پسوریازیس بالاتر است اما مکانیسم دقیق این افزایش خطر همچنان ناشناخته باقی مانده است. در حال حاضر مطالعات زیادی در زمینه اساس ژنتیکی این بیماری در حال انجام میباشند. 
‏در این مقاله مروری به بررسی اپیدمیولوژی، تاثیرات پسوریازیس، پاتوژنز، فرم های کلینیکی و درمانهای پسوریازیس پرداخته شده است.


   


نظرات()  

ساعت مچی زنانه

شبکه اجتماعی فارسی کلوب | Buy Mobile Traffic | سایت سوالات